Friday, August 24, 2012

Õlidest



Olen kvaliteetsete õlide ja rasvhapete suur tarbija ning iHerbist olen neid samuti tellinud omajagu. Minu kõige lemmikumad näoõlid on Desert Essence jojobaõli ja Emu Gold emuõli.

 Jojobaõlide kasulikkusest on kirjutatud foorumites juba mõnda aega ning kel järgmine kord jojobaõli otsa saab, siis soovitan proovida Desert Essence oma. Sama firma poolt toodetud kookosõli käte-ja kehakreem on samuti minu suur lemmik! Lõhn on justkui segu ananassist ja kookosest, meenutades kergelt pina colada lõhna.Emu Gold emuõli on jällegi näole super hea niisutaja. Mul on probleeme kuperroosse nahaga ning emuõli rahustab ja niisutab mu näonahka väga hästi.


Kookosõlid on samuti populaarseks saanud ja USAst on neid odavam tellida kui Eesti kohalikest ökopoodidest osta. Kasutan neid nii söögitegemisel kuid mõnikord ka kehaniisutajana. Minu lemmikud on:


1. Nutiva kookosõli - parim hinna ja kvaliteedi suhe. Tootel on mõnus kookoselõhn, aga maitse ei ole liiga tugev, niisiis saab kasutada erinevate toitude valmistamisel. http://www.iherb.com/Nutiva-Organic-Extra-Virgin-Coconut-Oil-15-fl-oz-445-ml/5280




2. Barlean's kookosõli - meeldiv maitse ja lõhn, tegelikult täiesti samaväärne Nutivaga, kuid Barlean's on üks kallimaid õlisid ja just hinna tõttu eelistan Nutivat. http://www.iherb.com/Barlean-s-Organic-Extra-Virgin-Coconut-Oil-Supplement-16-fl-oz-473-ml/39842






3. Jarrow Formulas - hea toode, kuid maitse on intensiivsem kui eelpool mainitud kookosõlidel. Kellele meeldib intensiivsem maitse ja tugevam tekstuur, siis ilmselt neile see toode meeldiks. http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Extra-Virgin-Coconut-Oil-16-oz-454-g/2505




No comments:

Post a Comment